Zoekt u een Facility Manager, ook wel Facilitair Manager?
InterExcellent is een managementbureau met een bewezen track record in de Zorg ten aanzien van invulling van de functie Facilitair Manager, zowel vast als interim.
Interim
Heeft u tijdelijke ondersteuning of versterking nodig op het gebied van Facilitair Management in de zorg? Binnen 24 uur bezoeken wij u voor een intakegesprek om de interim opdracht helder in kaart te brengen. In het gesprek ligt de nadruk op vier onderwerpen:
- Aanleiding en achtergrond van de vraag
- Het gewenste resultaat
- Een duidelijke opdrachtomschrijving
- Het bijbehorende profiel met competenties om een interim-manager te selecteren
U ontvangt na afloop – vaak binnen één dag – een compleet intakeverslag met daarin alle besproken zaken en gemaakte afspraken om de vacature van Facilitair Manager in te kunnen vullen. Alvast onze eerste investering voor een geslaagde interim opdracht!
Aanbieding binnen 3 tot 5 dagen
Na het ontvangen van de definitieve interim opdracht start het zoeken naar een geschikte Facility Manager voor uw zorgorganisatie. Bij het selecteren kijken we enerzijds naar visie, strategie en context van de opdracht en anderzijds naar persoonlijkheid, kennis, expertise en leiderschapskwaliteiten van de kandidaat. Binnen 3 tot 5 werkdagen zullen wij u meerdere Facilitaire experts voorstellen, zodat u een weloverwogen keuze kunt maken.
Afhandeling interim opdracht door InterExcellent
Na de gespreksronde met kandidaten maakt u uw definitieve keuze. Waarna wij de gehele administratieve afhandeling van de interim opdracht verzorgen en de Facilitair Manager vrijwel direct aan de slag kan. Voor InterExcellent stopt het werk niet na deze plaatsing. Wij coachen de interim-manager bij de uitvoering van de opdracht en blijven zo verantwoordelijk en aanspreekbaar tot en met de laatste dag.
Een netwerk van meer dan 1000 interim-managers
Hoe komen wij aan onze kandidaten? Wij beschikken over een netwerk van ruim 1000 interim-managers die wij persoonlijk kennen en die allemaal voldoen aan de eisen die wij stellen om een interim opdracht binnen een zorgorganisatie goed te kunnen uitvoeren.
Search
Zoekt u permanente invulling voor een Facilitair vraagstuk binnen uw zorgorganisatie? Dan komen wij graag bij u op bezoek om gezamenlijk de volgende zaken af te stemmen:
- Het functieprofiel van de te werven Facility Manager
- De specifieke kenmerken waaraan de ideale kandidaat zou moeten voldoen
- De strategische ontwikkelingen in de komende periode
- Indien relevant, een speciale opdracht m.b.t. afdeling of team
Op basis van deze afstemming doen wij u een voorstel waarin we aangeven op welke wijze wij het search proces gaan inrichten. Nadat u hiermee akkoord bent gegaan;
- Publiceren we de vacature op diverse (online) kanalen
- Benaderen en selecteren wij potentiële kandidaten voor deze procedure
- Interviewen wij een selectie van de kandidatengroep bij ons op kantoor
- Stellen wij u een aantal kandidaten voor: cv-presentatie bij u op kantoor
- Coördineren wij de sollicitatieprocedure: van uitnodiging tot gesprek
- Eventuele ondersteuning in de afronding van deze procedure
“Gastvrijheid is van groot belang in de zorg. InterExcellent was goed in staat de juiste kandidaten aan te bieden.”
Universitair Ziekenhuis
Waarom InterExcellent?
InterExcellent Zorg is een gespecialiseerde afdeling binnen InterExcellent die zich volledig toespitst op de sector zorg en welzijn. Onze counselors hebben jarenlange ervaring in de branches waarvoor wij werken. Zodoende is er binnen InterExcellent Zorg uitgebreide specifieke kennis om uw vraag in te kunnen vullen.
Bent u geïnteresseerd of wilt u meer weten over onze dienstverlening of werkwijze, neem dan contact op met ons. We plannen graag een afspraak in om vrijblijvend de mogelijkheden te verkennen!