Zoekt u een Inkoop & Logistiek Manager voor uw Zorgorganisatie?
InterExcellent is een Search & Interim Managementbureau met een bewezen track record als het gaat om invulling van de functie Inkoop & Logistiek Manager in de Zorg.
Interim
Heeft u tijdelijke expertise nodig op het gebied van Inkoop & Logistiek Management in de zorg? Binnen 24 uur bezoeken wij u voor een intakegesprek om de interim opdracht te inventariseren. In het gesprek ligt de nadruk op vier onderwerpen:
- Aanleiding van de vraag – situatieschets van de zorgorganisatie/afdeling
- Het gewenste resultaat – welke doelen dienen behaald te worden
- Een scherpe opdrachtomschrijving – beoogde periode van de interim-opdracht
- Het bijbehorende profiel met competenties om de interim-manager te selecteren
U ontvangt – binnen één dag – een compleet intakeverslag met daarin alle besproken zaken en gemaakte afspraken om de functie van Inkoop & Logistiek Manager in te vullen. Dit is onze standaard procedure voor een geslaagde interim-opdracht!
Aanbieding binnen 3 tot 5 werkdagen, soms sneller
Het zoeken, selecteren en aanbieden van geschikte interim-managers geschiedt binnen 3 tot 5 werkdagen. Bij acute capaciteitsproblemen in de zorg kan dit proces sneller verlopen; alle Inkoop & Logistiek Managers die wij selecteren voldoen volledig aan uw vraag. U hoeft alleen nog maar te kiezen!
Administratieve afhandeling interim opdracht
InterExcellent zorgt voor de verdere administratieve afhandeling zodat de interim-manager vrijwel direct voor u aan de slag kan. Na de plaatsing is onze taak niet ten einde. Wij coachen de Inkoop & Logistiek Manager bij de uitvoering van de opdracht en blijven te allen tijde verantwoordelijk en aanspreekbaar tot en met de laatste dag.
Groot netwerk van interim-managers
Wij werken met een actief bestand van ruim 1000 interim-managers die wij allemaal persoonlijk kennen en die voldoen aan de eisen die wij stellen. Zodoende kunnen wij u op ieder moment een representatieve selectie van kandidaten aanbieden. Onze counselors zijn ervaringsdeskundigen en kunnen u goed adviseren over de invulling en aanpak van elke interim-opdracht.
Search
Bent u op zoek naar een vaste Inkoop & Logistiek Manager voor uw zorgorganisatie? Dan komen wij graag bij u langs om gezamenlijk de onstaande zaken af te stemmen:
- Functieprofiel van de te werven Inkoop & Logistiek Manager
- De specifieke kenmerken waaraan de ideale kandidaat zou moeten voldoen
- De strategische ontwikkelingen in de komende periode
- Indien relevant, een speciale opdracht m.b.t. de afdeling of het team
Op basis van deze afstemming sturen wij u een voorstel waarin we aangeven hoe het search proces gaat verlopen. Nadat u hiermee akkoord bent gegaan;
- Publiceren we de vacature op diverse (online) kanalen
- Benaderen en selecteren wij potentiële kandidaten voor deze procedure
- Interviewen wij een selectie van de kandidatengroep bij ons op kantoor
- Stellen wij u een aantal kandidaten voor: cv-presentatie bij u op kantoor
- Coördineren wij de sollicitatieprocedure: van uitnodiging tot gesprek
- Eventuele ondersteuning in de afronding van deze procedure
“Inkoop en Logistiek staat altijd ten dienst van de patiënt. Alleen wordt dat wel eens vergeten. Het is vaak de manager die hierin het verschil kan maken.”
Regionaal Ziekenhuis
Waarom InterExcellent?
InterExcellent Zorg is een gespecialiseerde afdeling binnen InterExcellent die zich richt op de sector Zorg en Welzijn. Onze counselors beschikken over uitgebreide expertise in de branches waarvoor wij werken. Zodoende is er binnen InterExcellent Zorg voldoende vakkennis aanwezig om uw specifieke vraag in te kunnen vullen.
Bent u geïnteresseerd of wilt u meer weten over onze dienstverlening of werkwijze, neem dan contact op met ons. We plannen graag een afspraak in om vrijblijvend de mogelijkheden te verkennen!