Voor onze opdrachtgever Servicepunt71 zijn we op zoek naar een ICT Service Manager. Als ICT Service Manager ben je verantwoordelijk voor een eigen groep klanten en/of leveranciers. Je zorgt ervoor dat de dienstverlening wordt geleverd conform de verwachtingen. Je speelt een rol in het ontwikkelen en beheren van diensten en de bijbehorende Producten en Diensten Catalogus en draagt zorg voor afsluiten en beheren van SLA en DAP met de leveranciers. Dit houdt ook in dat je bijdraagt aan projecten waarin nieuwe diensten worden opgeleverd of bestaande diensten worden aangepast. Periodiek bespreek je met je klanten en/of leveranciers eventuele knelpunten en nieuwe dienstverlening. Je bent verantwoordelijk voor de opvolging hiervan en draagt zorg voor de vastlegging van het nieuwe product/dienstverlening en de bijbehorende kostprijsbepaling.
Lees het complete functieprofiel >
Sollicitaties (een functiegerichte motivatiebrief plus CV) voor deze vacature van ICT Service Manager bij Servicepunt 71 ontvangen we graag het liefst zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk 10 juni 2022.
Eerder door InterExcellent vervulde functies in de rol van IT-regisseur/IT-manager >
Eerder door InterExcellent vervulde functies voor Servicepunt71: